den felande länken...


...jaha, då har Husse varit och bestämt att malinoisen ska bli kvar här i familjen... Men jag känner mig rätt lugn - det ska nog bli schäfer av honom också i sinom tid....



...senast igår gjorde han mig väldigt stolt! Husägaren hade precis lyckats fånga årets första inkräktare och oskadliggjort honom. När husse sedan skulle transportera den inkräktaren mellan huset och begravningsplatsen, råkade den lilla krabaten smita (trots att den vid detta tillfälle varit helt oskadliggjord i ett par timmar..). Snabb som bara den kastar sig Malinoisen över bytet OCH SVÄLJER DEN MED HULL OCH HÅR!! Husse kastar sig fram och trycker ner sin stora näve i Malinoisens hals för att få tag på den lilla inkräktaren och rädda den från ett grymt sista öde. Men inte en skymt av den lilla krabaten. Malinoisen hade svalt den hel och utan att tugga.... Jag är imponerad! - helt i "Biira-style" :D


Kommentarer
Postat av: Qrusa

Helt i min smak oxå!!!! Jag hittade en jättefiiiiin jättedöd stor naken råtta i buskaget i stan som jag hämtade åt matte, tror ni hon blev glad då?? Jag som till och med tänkt mej kunna DELA den med henne. Otacksamma kärring.

2010-10-21 @ 09:20:55
Postat av: Eva G

Åh fy fan!!! Förstår att DU e stolt Biira men håller nog på husägarinnan här - USCH!! ;)

2010-10-21 @ 10:29:29
URL: http://www.hundarna.com
Postat av: Jenny o Dino

Kan de ligga i släkten de där Veronica :p Dino gillar oxå o äta ALLT som ingen annan utom då vissa matglada schäferhundar o en o annan malle vill äta ;-)

2010-10-21 @ 14:21:55
Postat av: Bella & Puma

Bra jobbat!!

2010-10-25 @ 15:42:22
URL: http://www.wahlstrom.dinstudio.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0