funderingar...

....vem är det som bestämmer egentligen?

enligt min mening, JAG. Enligt husägaren.... HON. Och för att låta husfriden vara, låter jag henne tro det. Men hon är inte alltid så dum som hon ser ut den där husägaren. På något konstigt vis verkar hon alltid få som hon vill. Jag vet inte hur hon gör det, men helt utan förvarning har hon fått sin vilja igenom och jag står där med min långa gula näsa och funderar på hur det kunnat bli så. Men en sak ska hon veta den där husägaren att även om saker och ting blir som hon tycker, tänker och vill... så är det ändå JAG som bestämmer :P

hon kan ju tex glömma att jag stannar i källaren bara för att hon stänger en grind. Finns mycket plats för en schäferrumpa på ett trappsteg :D


Kommentarer
Postat av: Jenny

Ja vi behöver ju inte fundera på om Dino o Biira är släkt för de är dom ända ut i klospetsarna ;-) . Han gör oxå sådana saker typ heeela tiden bara för att han kan typ o sen är de ju dumt o göra som nån annan vill heeeela tiden tycker Dino ! Kram på er.

2010-10-03 @ 23:29:47
Postat av: Jempan

Dom gula kompisarna från Brottby hejar på! =)

Hon ska veta sin plats den dära Vera säger dom, låt henne inte tro att hon är för mycket bara utan plocka ner henne från hennes höga hästar med jämna mellan rum. Annars finns alltid Blocket =D Vill du inte sälja henne permanent kan du alltid hyra ut henne ;) Typ "Ung och spänstig blondin med ett stort aggressions paket uthyres till hund med stor vana av liknande ras"

Lycka till!! Kram! =P

2010-10-04 @ 12:46:52
URL: http://jensworld.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0