nya utmaningar!


det är med lite sorg i hjärtat jag skriver detta inlägg. Mitt sista inlägg... Jag har efter noga övervägande bestämt mig för att pröva mina vingar. Dags att byta karriär och jobba på riktigt. Jag har varit i kontakt med en Husse och han är villig att samarbeta med mig. Tillsammans har vi bestämt oss för att bli kollegor, så jag byter ut husägaren och väktarbil mot Hussen och målad bil med blåljus. Tillsammans skall han och jag leta bus. Det kommer bli mysigt, men det gör även att jag inte kommer ha tid att skriva längre.... Så till Er alla där ute: ha det bäst och sköt Er för annars kommer jag och nosar Er i hasorna :) puss från långa gula näsan!


Kommentarer
Postat av: Eva G

Det kommer bli kalas med din nya husse & nya karriär!! Massa kramar & lycka till!!

2010-11-18 @ 23:16:48
URL: http://www.hundarna.com
Postat av: Kerstin Källstugan

Lycka till långnos!

2010-11-19 @ 19:19:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0