hundförbud...


oh hemska tanke!! husägaren säger att hon funderar på att införa HUNDförbud i sängen - det enda riktigt mysiga stället i huset, det bästaste stället för en schäferhund, det mjukaste och goaste stället...
Hon påstår att det är för att hon inte får plats själv... men var ska schäferhundarna sova då?? Jag tycker det är lite egoistiskt av den där husägaren....Hur stor plats behöver hon egentligen?



jag måste fått i mig något som var mindre bra för schäferflickor igår. jag förstår INTE hur det har kunnat gå till, men jag har i alla fall varit dålig i natt. Jag spydde :( det luktade hemskt hemskt illa sa husägaren. Jag spydde på golvet där Tanten (th i bild) låg och sov, så nu har Tanten sovit i min spya,  hon luktar  som något dött säger husägaren... förlåt Tanten, men jag och du får  se detta som steg 1 i min aktion FÖR hundar i sängen. Tänk! Hade Tanten fått sova i sängen hade detta aldrig behövt ske.....

Kommentarer
Postat av: Lusen

Min husägare nickar förstående blandat med skrattar hysteriskt åt din blogg. Varför?



Jag o Liten provade att äta upp hennes otäcka pälsborste igår... Hon nickade inte förstående längre, hon var högröd i ansiktet och skrek kvädesord...

2009-07-23 @ 10:59:28
URL: http://karinwulff.webs.com
Postat av: Mamma -alias-damp olga

Va menar du att sängen inte enbart är till för schäfer hundar !? Min matte får bara låna den ibland när ja känner för se ;-)

2009-07-23 @ 17:32:28
Postat av: Gadd

He he he kolla in menyn för igår så kanske du får en liten aning om varför du mår dåligt biira?! ;=)

Hoppas du kryar på dig snabbt!

2009-07-23 @ 19:27:28
URL: http://www.hundarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0