Trattskaft...


....jaha nu har husägaren kommit på den briljanta idéen att klä schäferflickan med en mycket intressant konstruktion i äkta plast. Enligt husägaren är detta nödvändigt då jag fått ett sticksår på hornhinnan och inte bör vara där och klia. Tycker att hon är lite hönsmamma faktiskt. Det kändes inte ens när jag fick något i ögat och alla vet ju hur skönt det är att klia när man har något som irriterar, men för att vara husägaren till lags har jag gått med på att bära denna fina skapelse som gör att jag ser ut som en vandrande golvlampa. Nåja, saker blir ju inte bättre än man gör dem...
Jag har därför kommit på det mest utmärkta sättet att använda min plastbeklädnad! Den är superbra leksaksuppsamlare..... Får nästan plats hur mycke som helst.

              


Kommentarer
Postat av: kerstin m grytan

Fina lilla Bira! Så där har vår Tratt-Olga också gjort. Leksaksuppfångare!

2009-09-07 @ 20:46:52

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0