snillen spekulerar...


...det spekuleras vilt omkring mig just nu. Husägaren och stödfamiljen har haft djupa diskutioner vad gäller mig. Tydligen tror dem att jag har kommit in någon sorts könsmognad alternativt att jag är understimulerad alternativt att det skulle ha med förra löpet att göra alternativt att jag söker uppmärksamhet alternativt bla bla bla.... Vad denna spekulation grundar sig i är helt enkelt att jag på sista tiden varit väldigt `påfrestande` (enligt min omgivning) dvs att jag tar alla givna tillfällen i akt att bita och tugga lite på mina medmänniskor samt att jag hela tiden måste vara i rörelse och så nära mina medmänniskor som bara möjligt är och anledningen till detta är helt enkelt att det är bara så jag är. Tycker nog att de där medmänniskorna analyserar lite väl mycke ibland... Jag är helt enkelt bara en liten schäferflicka med väldigt mycket egna kreativa idéer om saker å ting!


Kommentarer
Postat av: Gadd

He he he tror vi båda kan vara förmål för såna diskussioner he he ;=)

2009-10-01 @ 07:00:57
URL: http://www.hundarna.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0