Valpmys....

.... uj uj uj vad schäferflickan har haft mycket att göra ett tag nu. Det formligen brinner i knutarna och ingen dag är den andra lik. Därför har det varit väldigt fattigt med uppdateringar på sistone, får be om lite ursäkt för det *blinkar och tittar under lugg*.

senast idag har jag Husägaren och Tanten haft valpmys. INTE mina valpar alltså, men jag har fått den stora äran att pussa lite på Mammahundens valpar. Åh, en dag hoppas jag att jag får alldeles egna sånna där små knytten att leka med... och tänk all mat som man får stoppa i sig före och under valptiden *drömmer mig bort*




Kommentarer
Postat av: kerstin m grytan

Vi skanar lilla Bira här på Källstugan! Det finns ingen som kan titta under lugg så mycket utan att ha lugg!

2010-01-10 @ 10:37:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0