Ligg!


Husägaren har hittat på en ny jätte rolig lek! Den heter LIGG och går ut på att om jag lägger mig ner får jag jätte gott godis eller ibland en boll. Mycket trevligt. Husägaren verkar dock inte lika nöjd varje gång.... Vi brukar leka så här:

husägren säger:
LIGG!
Biira:
lägger sig ner och får jätte gott godis! Husägaren glad!

husägaren säger:
FOT!
Biira:
lägger sig ner och får ingenting. tittar på husägaren som suckar.....

husägaren säger:
HIT!
Biira:
lägger sig ner och får ingenting. tittar på husägaren som suckar och muttrar några obegripliga ord......

husägaren säger:
LIGG!
Biira:
lägger sig ner och får en boll att leka med! husägaren glad!

husägaren säger:
KOM MED BOLLEN!
Biira:
lägger sig ner och tuggar på bollen. husägaren nu röd i ansiktet och går till bilen, muttrar något....

Kommentarer
Postat av: Anonym

Jag tycker du är jätteduktig lilla Bira. När du är hos oss får du beröm vad du än gör...

2009-08-12 @ 21:05:07
Postat av: Becca

Hahaha!!

2009-08-12 @ 21:23:12
URL: http://beccalundin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0