Biiras klubb...

...som jag tidigare berättat så har ju husägaren ett konstigt behov av att åka till "Klubben", vilket i och för sig inte gör mig speciellt mycket. Behöver husägaren rasta sig så ska inte jag hindra henne, hon kan vara rätt rolig där hon står mitt på gräsplanen och säger konstiga saker och utför konstiga gymnastikska övningar.
   Förra veckan var vi på resande fot, jag Tanten och husägaren och inte helt förvånande besökte vi en Klubb, men den här gången hade jag också väldig nytta av besöket, för på klubben hade de en alldeles egen schäferleksak. Mycket roligt! Husägaren stod som vanligt på planen och utförde sina ritualer, men denna gång hade jag inte ens tid att titta på henne för jag hade fullt upp med min nya leksak........


Kommentarer
Postat av: Eva Glimmerdahl

hmmm min husägare har oxå fått en massa nya "behov".. Jaja.. Men du bara MÅSTE ta mig med & titta på den där häftiga leksaken!!

//Din Prins

2009-08-12 @ 20:50:19
URL: http://www.hundarna.com
Postat av: Liten å Hussen

Haha!! Tack för alla dagar du/ni förgyller min och husses dagar på jobbet.. Vi tycker båda två att det är lite tråkigt att bara ligga i verkstan och vänta på lunchpromenaden...

2009-08-13 @ 12:47:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0